Blejtram

Po zimowych warsztatach z Cynką w Szczecinie, bardzo polubiłam pracę z blejtramem i mix mediami. Połączenie tych technik daje naprawdę nieskończenie wiele możliwości.

Tym razem stworzony specjalnie na wyzwanie #5/2017 Wiosenne CraftPassion blejtram z łapaczem snów.

To są zdecydowanie moje wiosenne ale i letnie kolory. W pracy użyłam kolorowych kredowych mgiełek od 13arts. Ich intensywność pozwala na stworzenie bardo wyrazistej pracy ale również delikatnej. Intensywność i nasycenie zależy tylko od tego jakie chcemy uzyskać. Jeśli ktoś ciekawy można więcej obejrzeć tutaj 13arts2017-22-6--18-37-15IMG_1472

W pracy użyłam również pokolorowanych piórek z masy, które zrobiłam sama (masa modelująca dostępna w sieci sklepów KiK jeśli ktoś ma w pobliżu) oraz przepięknych tekturek od Filigranki.

Mam nadzieje, że praca Wam się spodoba.

Biorę udział w wyzwaniu

blejtram

A.

2 thoughts on “Blejtram

Skomentuj

