Zapach lata

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją pracę zainspirowaną wyzwaniem z truskawką w tytule. Jest podwójnie inspirujące, zważywszy na fakt iż w kuchni „lato zamknęłam w butelkach” robiąc truskawkowe soki 🙂

Przedstawiam Wam bejtram w kolorze różowym, a może właśnie trukawek ze śmietaną, z odrobiną złota i bieli. Jest to prezent na 9 urodziny jednej z najbliższych memu sercu osób. Obrazek do powieszenia nad łóżkiem lub po prostu w pokoju.

Upodobałam sobie piórka robione własnoręcznie z masy plastycznej i barwione mgiełkami, więc i tutaj je wykorzystałam jako zawieszki do mini łapacza snów. Ozdobiłam go również kwiatami z foamiranu, tiulem i tekturkowym napisem.

Nie trzymam dłużej w niepewności.

IMG_1476IMG_1476-horz

Zgłaszam pracę na Wyzwanie „Lato o zapachu truskawek”Zielonekoty

Ramka_wyzwanie6.jpg

A.

One thought on “Zapach lata

Skomentuj

