Kto się boi Gargamela niechaj zaraz idzie spać bo to filmy dla tych co się lubią bać…

Powrót do dzieciństwa – praca z motywem bajkowym to najnowsze wyzwanie Diabelskiego Młyna i Białych Kruczków. 

Sprawiło, że i ja postanowiłam powrócić do czasów swojego dzieciństwa i stworzyć pracę na to wyzwanie. Od razu nie wiem czemu narzuciły mi się na myśl dwie bajki Smerfy i Reksio. Wybrałam te pierwsze. Lubiliśmy z bratem oglądać dobranocki, a temat bajkowy właśnie z bajką z dobranocki (tak, za naszych czasów jeszcze leciały, chociaż aż tak starzy nie jesteśmy 😉 ).

Długo myślałam jaką formę nadać pracy i wybrałam coś czego jeszcze nie miałam okazji spróbować czyli layout. Praca ma więc 30 cm x 30 cm, co pozwoliło dobrze wyeksponować Smerfa. Wybrałam Lalusia, choć to Gargamel i Klakier byli jednymi z ulubionych postaci z tej bajki, jednak Laluś idealnie wpasował się w mój pomysł. Któż inny mógłby nosić kwiaty i lusterko?

Znalazłam nawet piosenkę z albumu Smerfne Hity pod tytułem „Piękny Laluś” i część tekstu z niej znalazła się w lewym górnym rogu pracy. Jest napisana brokatowym długopisem więc nie widać jej tak doskonale na zdjęciach, ale uwierzcie, że pasuje do całości. Zresztą sami oceńcie:

„Wiem, że tu jesteś, tuż obok mnie
I nie zawiedziesz mnie nigdy, nie
Gdy spojrzę w ciebie, zobaczę twarz
Tę najpiękniejszą twarz na świecie, jaką znam”

Czyż nie jest idealna?

Ale ja tu gadu gadu, a czas pokazać co powstało. Dodam, że lusterko Lalusia jest wyjątkowe, bo stanowi zdrapkę. Co jest pod nią ukryte? Zobaczcie sami.

IMG_1509IMG_1502IMG_1500IMG_1499IMG_1493

Opowieści o smerfach – to właśnie moja interpretacja. Chociaż dzisiaj Smerfy znowu na czasie, to mi zawsze będą kojarzyć się z Dobranocką, a nie kinową wersją, której zresztą nie oglądałam.

IMG_1495-horz

A jeśli chcecie na chwilę przenieść się w świat bajek zajrzyjcie tutaj Piękny Laluś oraz tu Smerfy

Mam nadzieje, że spodobała Wam się ta praca. Ja miałam fajną zabawę.

Do pracy użyłam papieru 30×30 cm, masek, białej akrylowej farby, kolorowych mgiełek, splash biały i brokatowy turkusowy, papierowy kwiaty, moje kwiaty z foamiranu oraz pięknie mieniących się kryształków.

Pracę zgłaszam na wyzwanie Diabelski Młyn i Białe Kruczki

 23m32wo

Ania

Skomentuj

