Zaczytana…

Bardzo lubię czytać. Żałuję często, że mam na to jednak tak mało czasu. Zawsze pochłania nie coś innego, ale mimo wszystko staram się co jakiś czas sięgnąć po książkę. Zdecydowanie wolę tradycyjną formę czyli zwykłą papierową. Wtedy mogę się naprawdę oderwać i cała oddać historii o której czytam.

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu #10 TU SIĘ CZYTA!

Tu-się-czyta-baner

Przygotowałam z tej okazji zawieszkę z książką, którą wykonałam własnoręcznie, miniaturkę posiadającą nawet tekst na kilku stronach. Zawieszka posiada gumkę, dzięki której możemy zawiesić ją na klamce od drzwi bądź w innym wybranym przez siebie miejscu, tak by każdy wiedział, że to chwila tylko dla nas.

IMG_1539-horz

Książka składa się z kilku kartek grubszego papieru, ozdobiona kawałkiem materiału, piórkiem z masy plastycznej (to już uzależnienie prawie) oraz napisem na grzbiecie. Nie przypadkiem pojawił się motyw pióra i okularów. Ostatnio świętowano 20 lat od wydania pierwszej powieści o Harrym Potterze, którego i ja byłam i jestem nadal fanką.

IMG_1556IMG_1553IMG_1552IMG_1551IMG_1550IMG_1549IMG_1548IMG_1543IMG_1539

Książka przyklejona została na kraftowy tag ozdobiony białym gesso.

Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja interpretacja tematu 🙂

Ania.

Ps. Skorzystałam z zaproszenia i pracę zgłaszam również na Szkolne wyzwanie u

DreamsCrafts

baner wyzwanie Justtagit_szkolne_wyzwanie

7 thoughts on “Zaczytana…

Skomentuj

