Niech moc będzie z Wami

Miałam okazję zrobić ślubne pudełko dla brata koleżanki, z którą znamy się jeszcze ze szkoły podstawowej. Pamiętam jak Tomek był mały, a teraz zakłada już swoją rodzinę. Jak ten czas leci…

Młodzi będą mieli wesele w pastelowych kolorach, dlatego postanowiłam użyć papierów z motywem desek (świetny motyw swoją drogą) od Lemoncratf double-sided-scrapbooking-paper-gossamer-blue-03.jpg

UHK Gallery z serii LOFT herbs

http://uhkgallery.pl/index.php?p664,loft-herbs-chalote

Pięknie się te papiery razem zgrały.

Tekturki od Crafty Moly oraz EKO DECO.

Zostałam poproszona również o to, żeby pojawił się motyw gwiezdnych wojen. Nie chciałam żeby przytłoczył całą pracę, dlatego zdecydowałam się na wstawkę z wizerunkiem Yody. Chyba udało się wkomponować go w całość 😉

Zresztą oceńcie sami.

IMG_1579-horzIMG_1575IMG_1574IMG_1571

Szczęścia na Nowej Drodze Życia!

Exploding box zgłaszam na wyzwania:

EKO DECO Ślub

P1040108-002

oraz

Lemoncraft Rustykalnie

Downloads1.jpg

A.

 

2 thoughts on “Niech moc będzie z Wami

Skomentuj

