Wakacje cały rok

W mojej pracowni wakacje są cały rok, bo morskie klimaty większości pewnie tak się kojarzą. Uwielbiam ten klimat. Kto do mnie zagląda ten wie 😉 Jeśli robię coś dla siebie przeważnie wybieram te kolory, które zobaczycie na pracy.

Wakacyjne wyzwania pozwalają na użycie innej formy niż tradycyjna kartka, album itp. Tym razem stworzyłam wakacyjną ozdobę do swojej pracowni na gotowym wiklinowym wianku. Może je teraz dostać w różnych sklepach więc polecam jeśli ktoś chce zrobić sobie ozdobę.

IMG_1566-horzIMG_1559

Do wykonania mojego wianka użyłam:

  • satynowych wstążek (granatowa, błękitna, czerwona, czerwona w kropki)
  • elementów tekturowych: mewy i pozostałe elementy od EKO DECO
  • muszelki (z plaży)
  • biły splash
  • mikrokulki szklane
  • grnatowy papier do zrobienia przepaski pirata

Efekt oceńcie sami.

Pokaże Wam jak ciekawie wygląda również na przeciwnej ścianie pracowni, która jest w kolorze granatowym (oczywiście) 😀 Możecie zajrzeć też na mojego Instagrama

1499770844236 (1)

 

Pracę zgłaszam na wyzwania:

Oblicza lata u Miszmasz papierowy

Baner_wyzwanie19

oraz

Niech żyją wakacje u Three Wishes

wakacje

a także

Studio75 Dekoracja do domu

baner 1

Ania.

4 thoughts on “Wakacje cały rok

Skomentuj

